Retro9

Malaysian Indie Band Resource

Malaysia Indie Band Info

Thanks Korang!

Thanks korang singgah blog R E T R O 9,soo kiteorang galakan korang untuk subscribe sebagai mail reader,supaya korang tak terlepas info-info yang terbaru dari kami.KLIK SINIuntuk subcribe,jgn lupa untuk verify e-mail ok!

RETRO9 CREW

Korang Ade Info?

Korang ade info?nak share ngan Retro9 dan orang lain? hantarkan ke mayoegg@gmail.com ataw buzz kami di Myspace kami

RETRO9 CREW

Pemenang Contest kiD n' xEra

Firstly trimas kepada korang yang join contest nie..walaupun tak ramai yang nak join tapi ade jugak la yang join "lebih baik dari takde betol tak?" hahahha setelah cukup tempoh edahnya kiteorang dah pun pilih pemenangnye

Jom kite ushar dulu komen-komen dorang yang join :

Fatiha komen:
kid n xera korang mmg best giler . no doubt about it . korang punye lagu mmg best tp pling best skali lagu cerita kita . go , go kid n xera.pastu an performances korang mse indienation fest tu an menarik gila . :))


Miya komen:
to KID&XERA:)
cinta X make my life Funky Wacky..
Cerita Kita dipelihara sang Angel..
"Moge kamu gumbira slalu" I said to you by ME:)
ahh..hentam jelaa..haha;p


Fifi komen:
Lgu korg best..
aku ska vox korg..
cover korg 2 mmg leh tau ada lgu yg ada kaitan ngan cnta!!
hahahah
kiD n' xEra kata CINTA X antara ANGEL amat berbeza skali dengan CERITA KITA yg FUNKY WACKY.
hahaha.


Azizul Hakim komen:
kid n xera will be on all malaysian kids ears and stick to it


Silly Sara komen:
kids n xera mmg co0l deyh. aku ska cara korunk.
sempoi + selambe tuee. :P
lagu2. fuh! lagu2 korunk menusuk tulang aku siot! haha.
keep rowk kids n'xera!


Haqim komen:
erm..aku jon..
pasal kidNxera nih aku xbrape byk tahu pasal band nih..
tp ade la bdk2 aku ckp,band ni byk membawa rentak n muzik bru dlm indie progress..
kire leh respectgak band ni..
aku dgr citer band ni dlu start men kat selangor..area maner aku xpasti..
erm,tp kire bgus la dorunk dh nk release dorunk nyer album,bgus ni..
berani ambil risiko walaupun masih blum dikenali dlm scene kite..
hope dgn ape yg dier buat ni akan menambahkan lagi koleksi lagu di kalangan peminat2 indie..
aku suke..
dan hope lg byk band2 indie kiter leh mnembusi radio2 tempatan cm hujan buat..
erm,juga ak salute kat retro9 kerana byk mmberi peluang kpd band2 anak mude kiter meluahkan perasaan n promotekan dorunk nye band..
byk gak band2 yg aku xknl,leh aku jumpe kat retro9 n info dorunk mmg padat..
kalo boleh mayo n rakan2 bg la aku mng album kidNxera ni,sbb aku nk gak selidk music dorunk..hehe..
tuh jer la mayo..thx u all


dan dan dan pemenangnye... sile klik selanjutnya kalo korang nak taw sape menang!
heheheh

pemenangnye jeng jeng jeng!! Nazruz Haqim bin Ahmad Nazri.Tahniah.. Haqim sile tunggu info dari kami ok untuk proses seterusnya!! untuk korang yang tak menang takpe tunggu lagik contest kiteorang ok mana taw pas nie kasi tiket gig free tok korang plak ke??amacam? terus retro ngan kiteorang ok jgn lupe untuk subscribe!trimas lagik skali congrat to Haqim.

See Other Related Post:



0 Feedback:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent

apartment for rent