Retro9

Malaysian Indie Band Resource

Malaysia Indie Band Info

Thanks Korang!

Thanks korang singgah blog R E T R O 9,soo kiteorang galakan korang untuk subscribe sebagai mail reader,supaya korang tak terlepas info-info yang terbaru dari kami.KLIK SINIuntuk subcribe,jgn lupa untuk verify e-mail ok!

RETRO9 CREW

Korang Ade Info?

Korang ade info?nak share ngan Retro9 dan orang lain? hantarkan ke mayoegg@gmail.com ataw buzz kami di Myspace kami

RETRO9 CREW

Camni Cap Ehh - video blog gaya baru




Sekarang ni ada pelbagai macam² jenis projek yang dilakukan oleh bebudak yang mengikut arus musik indie untuk menunjukkan sokongan, bakat atau apa sahaja la. Satu dari usaha yang semakin mendapat tempat di hati peminat musik sekarang ialah siri video "Camni Cap Ehh!".  Mirip Kick.tv yang pernah dilakukan oleh Ag & Ecah dari keluarga band HUJAN tetapi masih mengekalkan gaya mereka yang tersendiri. Siri yang bermula sekadar suka-suka untuk tontonan kawan² terdekat kini sudah menjadi sebahagian daripada keluarga radio blog online, myindie.fm yang dibangunkan oleh Dat dan rakan.

Camni Cap Ehh!! rancangan yang dihostkan oleh dua rakan karib dari Nilai, N9 yang berkongsi minat yg sama iaitu musik, Mohd Zulhelmie Zullifan  & Shy'rul Afnezam Watuna. Mereka lebih dikenali sebagai Elmi & Shy. Video blog oleh dua jejaka kacak ini bukan saja memuatkan cerita game anticarut yang akan buat korang mencarut-carut sendiri bila kalah, tapi ada juga interview-interview ringkas bersama band-band yg mereka temui di gig-gig yang dihadiri mereka selain dari cerita perjalanan BULAN Community selain event-event lain yang mereka lakukan. Terbaru mereka baru saja berpeluang menemuramah beberapa band nama besar seperti The Times , Couple. Satu pujian buat mereka yang sanggup bersusah payah menginterview band-band yg ada dengan masa yang terhad.

Oh ya, sila berhati-hati bila ketemu mereka kerana anda mungkin terkena " POWW! "

Mahu tahu lebih lanjut ? Ushar sini  :

 atau anda boleh melayari radio online di MyIndie.fm


JANGAN LUPA KE KONSERT AMAL GAZA MINGGU INI. meet u there ;)

Clik Here to subcribe as a mail reader!

See Other Related Post:



0 Feedback:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent

apartment for rent