Retro9

Malaysian Indie Band Resource

Malaysia Indie Band Info

Thanks Korang!

Thanks korang singgah blog R E T R O 9,soo kiteorang galakan korang untuk subscribe sebagai mail reader,supaya korang tak terlepas info-info yang terbaru dari kami.KLIK SINIuntuk subcribe,jgn lupa untuk verify e-mail ok!

RETRO9 CREW

Korang Ade Info?

Korang ade info?nak share ngan Retro9 dan orang lain? hantarkan ke mayoegg@gmail.com ataw buzz kami di Myspace kami

RETRO9 CREW

Ep Roti Out Now!


Ep Roti telah diriliskan pada Jumaat yang lepas dalam ep nie terdapat 5 buah lagu iaitu

1)Hina
2)Bosan
3)Ilustrasi mimpi
4)Rimba Konkrit
5)Gadis Akusteak version.


korang leh dapatkan ep nie dengan harga rm10 dan menghubungi Roti di www.myspace.com/bairotiband untuk keterangan lanjut!"Rimba konkrit adalah satu metafora dimana maknanya adalah Bandaraya.Menceritakan ttg kisah kehidupan manusia yg hidup didlm bandar metropolis yg kian sesak dgn populasi dan juga pencemaran akibat gejala2 atau aktiviti yg kurang senang dipandang dek mata kita. Manusia kurang peka tentang persekitaran yg hanya memberi peningkatan kemusnahan total skaligus memendekkan jangka masa hayat manusia di muka bumi. Dalam ertikata sebenar - pencemaran." kata AK bila ditanyakan tentang lagu rimba konkrit.

Roti telah mnjadi salah 1 ahli utk NOKIA INDEPENDENT ARTIST CLUB (Nokia IAC).kami telah mengupload lagu ilustrasi mimpi di www.nokia.com.my/iac di harap para2 bai roti dapat mengunjungi web tersebut dan voted kami utk lagu ilustrasi mimpi.hanya taip ROTI di ruangan search dan voted kami. tapi sebelum voted anda dikehendaki mendaftar sebagai ahli. antara keistimewaan menjadi ahli, anda dapat memuat turun lagu secara percuma dan bermacam2 lagi.kami mengharapkan sokongan anda utk membawa muzik indiependent tanah air ke mata asia. ini kerana hampir kesemua top 20 dalam Nokia IAC adalah band2 dari indonesia.Kami amat mengharapkan sokongan dari u all semua k . thnX. lagu ilustrasi mimpi dalam web site tersebut : www.nokia.com.my/iac

Writer : Mayo
Clik Here to subcribe as a mail reader!

See Other Related Post:



0 Feedback:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent

apartment for rent