Retro9

Malaysian Indie Band Resource

Malaysia Indie Band Info

Thanks Korang!

Thanks korang singgah blog R E T R O 9,soo kiteorang galakan korang untuk subscribe sebagai mail reader,supaya korang tak terlepas info-info yang terbaru dari kami.KLIK SINIuntuk subcribe,jgn lupa untuk verify e-mail ok!

RETRO9 CREW

Korang Ade Info?

Korang ade info?nak share ngan Retro9 dan orang lain? hantarkan ke mayoegg@gmail.com ataw buzz kami di Myspace kami

RETRO9 CREW

Melayang bersama Kabus

Melayang Di Udara adalah single terbaru dari K A B U S.Single terbaru mereka baru saje diriliskan kepada umum minggu lepas .Soo kami sempat nak sergah si Eddy nak bertanyakan tentang dua buah lagu mereka "Melayang Di Udara" dengan "Langit malam"

Soo Eddy leh crite sikit pasal "Melayang Di Udara"?
"Lagu melayang di udara pulak lagu yg terhasil semata-mata untuk mengajak kawan2 kat luar sana tu berhibur.Jgn sedih-sedih dan jangan layan sangat emo masing-masing.Lupakan semua yang mengganggu jiwa yg kacau dan mari berdansa!haha"

Jiwa kacau pon ade ke Eddy ahahaha..Bile tgk pada title lagu "Langit Malam" nampak cam sedey jek?ye la skang nie K A B U S dan kehilangan seorang line up jom kita tgk ape Eddy kate tentang lagu Langit Malam"

"Langit malam ni sebenarnye bukan la lagu yang sedih macam yang ko sangkakan.Lagu nih mengisahkan tentang seseorang yang tengah bersantai di malam hari bersama dgn teman sambil berkhayal mengenangkan kisah-kisah silam dia yang gelap. Sambil-sambil menikmati keindahan alam yang berkabus di malam hari ditemani bintang-bintang yang berkelipan di angkasa, seseorang tu cuba bermuhasabah diri utk memperbetulkan kesilapan dia yang lalu. Macam tu la lagu ni terhasil hehe."

Maksud yang mendalam ye En.Eddy yela musik itu subjektif . Macam yang korang taw mereka nie dah kehilangan seorang line up atas dasar ape itu kami tak taw le nak secara lanjots leh tanye Eddy yer hehehe!!!so nie ade sikit kata-kata dari Eddy la "Ok pasal bandmates aku yang dah kluar tu aku no komen sangat.Masing-masing punya hak dan keputusan,aku tak bole halang.Skg ni yg tinggal Cuma lead guitarist aku Rashman,drummer aku Sehar dan aku.Lastly thanks for everything. Support your local scene!Slamat!"
Klik gamba diatas untuk dengar single terbaru KABUS!

Diharap tuan2 dan puan2 dapat meluangkan masa lapang utk melawat page kami yg tak seberapa best ini... utk mendengar lagu2 terbaru kami.Harap tuan2 dan puan2 akan terhibur dgn lagu2 hasil ciptaan dari titik peluh kami yg mengalir deras dikala proses menyiapkan material2 tersebut.

Cam gitulah kata Eddy ape-ape pon K A B U S akan teruskan perjuangan mereka korang jangan lupa terus support K A B U S dan Local Scene kita okeyhhh..Pesanan ikhlas dari kami jgn lupa add kami di Myspace dan klik sini untuk subscriber sebagai penerima info melalui email okeyh!!

See Other Related Post:



0 Feedback:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent

apartment for rent